A jövő már itt van – Működik az első Fizetési Pont!
2014 10 14. 08:17 Bank
A magyarok fizetési szokásait felmérő valamennyi kutatásnak két biztos pontja akad: az első, hogy idegenkedünk a bankkártyától, a második pedig hogy imádjuk a sárga csekket. Sokan sokféleképpen próbáltak ezen a beidegződésen változtatni, mindeddig sikertelenül. De mi lenne, ha nem az embereket akarnánk megváltoztatni, hanem ötvöznénk a két módszert?
Felejtsd el a PIN kódod! Fizess érintés nélkül!
2014 10 07. 10:42 Bank
A legtöbb magyar még meg sem tanulta rendeltetésének megfelelően vásárlásra használni a bankkártyáját, máris egyre jobban terjed az újfajta fizetési mód. Az érintés nélküli kártyák térhódítása megállíthatatlannak tűnik. Elterjedésük gyorsaságának egyelőre semmi szab gátat!
Kisboltok figyelem! Forgalomnövelő szolgáltatás a láthatáron!
2014 09 02. 10:38 Bank
Nem élnek könnyű időket az önálló kiskereskedelmi vállalkozások Magyarországon. Akármit árulnak is, a tőkeerős multinacionális és hazai vállalkozások támasztotta kíméletlen versenyben kell helyt állniuk. Talpon maradásukhoz olyasmit kell nyújtaniuk vevőiknek, amit a láncok nem tudnak. A non-stop nyitva tartás, vagy éppen a személyre szabott kiszolgálás mellett most egy másik remek lehetőség is nyílt forgalmuk növelésére.
Búcsúzz el a sárgacsekktől! Így tarthatod kezedben a pénzügyeid nélküle
2014 08 25. 09:09 Bank
Fizetni kell valamit? Akkor sárgacsekk. A magyarok zöme ezt a fizetési módot választja, holott a ma már többféle korszerűbb fizetési megoldásból is választhatnának. A bankok és a szolgáltatók nagy elánnal népszerűsítik például a csoportos beszedési megbízást, de az csak nem akar elterjedni, a fogyasztók ugyanis idegenkednek tőle. Van azonban egy olyan fizetési megoldás, amelyik nem akarja megváltoztatni a fogyasztói szokásokat, hanem alkalmazkodik azokhoz.
Utálsz sorban állni a pénztárnál? Ezt neked találták ki!
2014 08 15. 08:48 Bank
A közvélekedés szerint mi magyarok imádunk sorban állni. Ennek a szenvedélyünknek nap, mint nap tanújelét is adjuk. Elég csak bemenni egy forgalmas postahivatalba, egy élelmiszerüzletbe vagy éppen egy strandon lévő lángossütőbe máris szembesülhetünk azzal, mennyire igaz a fenti vélekedés. Csakhogy sorban állni nem túl gazdaságos. Az ügyfél a drága idejét pazarolja, a szolgáltató pedig vevőt és bevételt veszít azzal, ha túl sokat kell várni. Nem csoda, hogy világszerte futótűzként terjednek a gyors fizetést lehetővé tevő megoldások.